U onlajn grupi “Grčka info” jedan srpski putnik podijelio je priču o avanturi koja se dešava jednom u životu. Bez prethodnog iskustva napuštanja Hrvatske, on i njegova djevojka krenuli su na putovanje morem, prevazilazeći uobičajene planove za odmor. Iz Zagreba su krenuli u 2 sata ujutro i za granični prijelaz izabrali Bajakovo. Stigavši ​​na odredište tačno u 4 sata ujutro, uspješno su prešli granicu u roku od šest minuta bez ikakvih problema.

Put su nastavili prema Beogradu, gdje su se zaustavili na prvoj benzinskoj pumpi kako bi napunili automobil, uprkos nešto višim cijenama goriva u odnosu na Hrvatsku. Kako je svanulo oko 6 ujutro, putniku se počelo spavati i odlučio je da odrijema kratko od 30 minuta na obližnjoj benzinskoj pumpi. Potom su krenuli ka Nišu, stigavši ​​vikendom u 8.30 časova i razgledali grad. Nakon razmjene 30 evra u obližnjoj mjenjačnici, putnik je otkrio da je to više nego dovoljno za boravak u prelijepom gradu Nišu.

Čak sam napravio nekoliko slika za uspomenu i sigurno bih se vratio. Po dolasku u Grčku oko 7:30, odlučili smo da idemo starim putem prema Lefkadi umjesto autoputem, jer nije bilo idealno doći prerano. Prvo što mi je privuklo pažnju su previsoke cijene goriva koje se kreću od 1,9 do 2 eura po litru benzina. Nakon sat vremena vožnje, konačno smo stigli do autoputa, ali sam primijetio da ima vrlo malo mjesta za zaustavljanje i odmor. Usput smo napravili jedno zaustavljanje, stigli smo u Nikianu, Lefkada u 15:30. Moji početni utisci o tom području bili su haotični i neuredni, sa velikim nedostatkom parking mjesta. Čak je bilo uobičajeno da vlasti uklone registarske tablice. Nakon što nas je domaćin upoznao sa Lefkadom, odlučili smo da posjetimo plažu Kathisma.

Parking u hladovini platili smo 10 €, a suncobran i ležaljke smo ponijeli sami. Unatoč situaciji s parkiralištem, plaža je bila lako dostupna i imala je dobre sadržaje. Ocean je bio boje koja oduzima dah, a sav metež grada nestao je iz mojih misli. Stigli smo taman na vrijeme zalaska sunca. Sljedeći dan smo posjetili plažu Miloš, čije parkiranje košta 7 € uz glavnu cestu, 10 minuta vožnje od grada. Umjesto toga odlučili smo pješačiti preko planine, privučeni slikovitim pogledom. Iako je uspon izazvao jako znojenje, pogled s vrha bio je vrijedan truda. Ponijeli smo i suncobran, vodu i ležaljke. Dan nakon toga, odvažili smo se na plažu Egremni. Odlučio sam parkirati uz cestu umjesto da platim 10 € za parking, jer je cesta bila blokirana. Stopirali smo dolje, hodajući 35 minuta po cesti, a zatim se spustili niz 400 stepenica.

Bio je to izazov za one fizički nespremne, ali čudesno more sve se isplatilo. Zatim smo posjetili Kavalikeftu i Megali Petru, ali je put do plaže bio naporan zbog automobila parkiranih s obje strane ceste. Nemoguće je ne primijetiti da se parking naplaćuje 10 €. Na kraju smo došli do njega. Međutim, preporučljivo je ne parkirati do kraja ako cijenite svoju sigurnost. Dobronamjerni čovjek iz Srbije upozorio nas je da ne stajemo uz cestu besplatno, prepričavajući vlastito iskustvo udarca Talijanke i nezainteresiranosti policije. Isplati li se iz Hrvatske putovati u Grčku? Apsolutno, ako ste oduševljeni otkrivanjem novih iskustava i istraživanjem svijeta. No, ako se radije odlučite za miran i siguran odmor bez nemira, onda je hrvatska obala pravo mjesto. Naše putovanje u Grčku bilo je fenomenalno, a već planiramo sljedeći posjet.